Hrvatski    English
  
- MAPA WEBA
- PRAVA DJECE
- PRISTUPNICE
- KAKO DO NAS?
- ARHIVA DOGAĐAJA
- DONATORI

 
Free Page Rank Tool
 
   
 
 
   
 
 
 
 

Raspored korištenja prostora udruge :

- za sastanke: svaki ponedjeljak u vremenu od 1600 – 1800 sati

Napomena:
Mi smo volonteri i tijekom dana zauzeti smo egzistencijalnim obvezama prema radnom mjestu i našim obiteljima, a i drugim obvezama prema udruzi koje obavljamo na terenu. Zbog toga nismo u mogućnosti biti u radnim prostorijama udruge, pa za eventualne potrebe molimo korisnike da se najave unaprijed i dogovore termin.
Zahvaljujemo na razumijevanju.


 Plan i program udruge

Planirano i ostvareno u
2008-oj godini:

- Redovan rad Udruge

- Opremanje stana u Zagrebu

- Nabavka automobila za potrebe Udruge

- Stupanje u članstvo u EACH

- Liječenje izvan Hrvatske

- Financijska pomoć

- Laička psiho socijalna pomoć

- Profesionalna psiho socijalna pomoć

 

 

Planirano i ostvareno u 2008-oj godini

 

Ostvareno / Neostvareno :

Uglavnom ostvareno kroz redovan rad udruge.
Kvalitetno je obilježen Svjetski Dan Astme u Orebiću u suradnji s Dječjim vrtićima Orebić, sudjelovali smo u programu Zdravih gradova i obilježavanju Mjeseca osobnog zdravlja uključeno s tjednom svjesnosti o celijakiji.
I dalje ostvarujemo djeci i po jednom roditelju besplatan «abonamenat» za gradski prijevoz, kao i do sada susretljivošću gradske uprave, za članove s područja općine Dubrovnik.
Sudjelovali smo na skupovima, manifestacijama i radionicama u svrhu suradnje sa lokalnom upravom i zajednicom, drugim sličnim udrugama i organizacijama, u cilju edukacije, aktivnog participiranja u razvoju civilnog društva, promičući prava bolesnog djeteta i njegove obitelji.
Kako je i planirano, posvetili smo se letcima i brošurama vezanim za djelovanje udruge radi upoznavanja šire javnosti i roditelja koji se susreću sa zdravstvenim problemima djece. Izadana je prva serija letka o udruzi, kao i povodom dana astme letka s osnovnim informacijama i činjenicama o astmi. U pripremi su ostala izdanja.

Već tradicionalni humanitarni božićni koncert nije organiziran s obzirom da su bili vezani za projekt koji je dovršen. Do nekog novog projekta ili akcije, zahvaljujemo se svim klapama koje su nam uvijek bile na raspolaganju, kao i sponzorima kojima su nam omogućili da budemo dobri domaćini.
Ugovor sa športskim objektima o korištenju bazena nije obnovljen. Izostaje zanimanje za rehabilitacijom u bazenu , jer temperatura vode ne odgovara uvjetima rehabilitacije. U pregovorima s predstavnicima Športskih objekata, zaključeno je da je tehnički nemoguće dogrijavati vodu samo malog bazena, a i neisplativo i nemoguće dogrijavanje vode zbog velikog bazena i spotraša. Kako ne želimo zauzimati termin bazena u praznom hodu, odustali smo od produženja ugovora.

Preuređenje i opremanje kupljenog stana za potrebe bolesne djece u Zagrebu i useljenje, proteklo je po planu. Os dvo-i-po-sobnog stana , dobili smo četverosobni stan sa 13 ležaja. U potpuno opremljen stan useljeno je 29. veljače. Ustupanje stana na korištenje obiteljima s potrebom liječenja djece uZagrebu tako je nastavljeno bez prekida. Sredstva za plačanje režija i održavanje stana za naredni period osigurana su uštedom sredstava prikupljenih za investiciju.

Nabavka automobila za potrebe putovanja na relaciji Dubrovnik – Zagreb – Dubrovnik nije realizirana. Iako smo aplicirali na nakoliko natječaja, koje nismo dobili, odustali smo zbog osnovanih razloga. Koliko bi možda vozilo bilo na pomoć roditeljima za prijevoz oboljele djece kojima drugi vid prijevoza predstavlja poteškoću ili prijevoz kroz Zagreb radi izbjegavanja javnog gradskog prometa, roditelji većinom preferiraju koristiti svoja osobna vozila. Također se nametnulo pitanje sigurnosti vozila, pa s tim i odgovornosti, kao i troškovi održavanja i servisiranja s obzirom da bi za to trebalo dodatno izdvajati za putne troškove odgovorne osobe do Zagreba. Uvažavajući sve činjenice, zaključeno je da vozilo nije nužno, te da se neće realizirati.

Dr. Marija Radonić, počasna predsjednica udruge, sudjelovala je u ime Udruge na konferenciji u Helsinkiju i prezentirala dosadašnji rad udruge, izlaganjem i pripemljenim prezentacijama. Udruga je primljena u pridruženo članstvo, te dobila zadatke koje mora izvršiti za punopravno članstvo, za što je potrebno unijeti u Statut odredbe iz Povelje o pravima djeteta u bolnici, status prevesti na engleski i dostaviti izvršnom odboru EACHA, te pokrenuti aktivnosti za zaštitu prava djeteta u bolnici.

U razradi ideje za liječenje izvan Hrvatske iako smo definirali osnovna načela, nametnulo se puno neriješenih pitanja. Za isto nismo uspjeli osigurati stručnu financijsku pomoć za usklađivanje sa zakonom i razradu načina dodjele sredstava i refundiranja sredstava, te održivosti fonda sredstava za tu namjenu, iz razloga što dostupni ekonomski, pravni i financijski stručnjaci nemaju odgovore na specifična pitanja i situacije iz prakse, koje bi pravilnikom trebalo definirati i uskladiti sa zakonima. S obzirom da bi se radilo o velikim sredstvima, nismo voljni prihvatiti objašnjenja da kao humanitarna organizacija ne bi napravili prevelike prekršaje. Za sada je projekt u mirovanju.

Financijska pomoć se prema pružala u skladu s predviđenon financijskim planom, u vidu jednokratne financijske potpore obiteljima s oboljelom djecom, isključivo u svrhu nabavke lijeka, cijepiva, uređaja (npr. inhalatora i sl.) , medicinskih pogamala i to u dogovoru s liječnikom i uz predočenu liječničku potvrdu. U 2008. godini pomogli smo obitelji Bogut, Šimunović i Kešina.

Djelomično odrađeno kroz sastanke aktivnih roditelja, s obzirom da se redoviti sastanci ne održavaju a druženja članova Udruge ili pojedinih sekcija Udruge potpuno zanemareno od strane članova. Također je zanemarena aktivnost i odaziv članova za edukativna predavanja. Stoga je izražena zabrinutost o statusu obitelji s bolesnom djecom, psihičkom stanju djece i roditelja u svakodnevnoj borbi s bolesti i sve težim uvjetima života.
Zanimanje pak novih članova za ovakva druženja je zavidno, ali nije zaživjelo zbog izostanka roditelja s iskustvom.

S obzirom na letargično stanje članova, nije odrađeno, ali je u pripremi anketa, kojom bi trebali dobiti neke odgovore da bi prema tome usmjerili rad udruge.

Planirano i ostvareno u
2007-oj godini:

- Dovršetak prikupljanja sredstava za kupnju stana u Zagrebu

- Stupiti u pregovore sa HZZO-m

- Obilježavanje datuma vezanih za rad Udruge

- Produžiti ugovor o korištenju bazena

- Omogućiti članovima Udruge besplatan abonamenat.

- Uključivanje većeg broja roditelja

- Ostalo

- Neplanirano

- Planirana i utrošena sredstva

 

 

Planirano i ostvareno u 2007-oj godini

 

Ostvareno / Neostvareno :

U potpunosti ostvaren cilj i rokovi.
Planiranih 1.000.000,00 kuna prikupljeno je još u lipnju, a kupoprodajni ugovor potpisan je 31. listopada 2007. Stan se nalazi u naselju Špansko, u ulici Miroslava Milića br. 5, III kat, i u konačnici je četverosobni.
Za kupovinu stana i prateće troškove prijenosa vlasništva, uknjižbe, agencijske provizije itd utrošeno je ukupno 942.830,26 kuna. Ostatak prikupljenih sredstava biti će utrošen na opremanje istog , a nakon toga preusmjeren u nove projekte. Opremanje je u tijeku, a useljenje u novi stan očekujemo do kraja veljače.

Dijelomično ostvaren cilj, nakon medijskog pritiska na HZZO, uspjelo se doći do dogovora na lokalnoj razini, da se članovima udruge omogući nadoknada putnih troškova.
No to nije konačno riješenje problema, jer su time zakinuta druga djeca koja nisu članovi udruge a imaju potrebu liječiti se u Zagrebu. U pričuvi je izrađen prijedlog za izmjenu zakona o Obveznom zdravstvenom osiguranju, kojim bi se svoj djeci do 18.te godine života,na teritoriju RH omogućilo nadoknađivanje putnih troškova bez obzira u koji medicinski centar bili upućeni od liječnika primarne zdravstvene zaštite.
Isto smatramo da bi trebalo realizirati u koordinaciji sa srodnim udrugama diljem Hrvatske.
Liječnička povjerenstva bi na taj način kontrolirala rad liječnika primarne zdravstvene zaštite po medicinskoj etici, a ne zakonskoj odredbi, te bi se na taj način izbjegla praksa otklanjanja posljedica umanjivanjem prava pacijenta ne uklanjajući realni uzrok povećavanja troškova i rashoda zloporabom. Traženje i otklanjanje pravog uzroka nastalo bi pravilnim provođenjem zakona , odnosno donešenjem odredbi kojim bi se isto otkrivalo, spriječavalo i sankcioniralo, a što je do sada izostajalo.

Planirani posjet udruzi SANUS u vidu trodnevnog boravka i druženja u potpunosti je realiziran i uveličan službenim priznanjem Međunarodnog dana djeteta oboljelog od maligne bolesti i u Hrvatskoj.
Sudjelovali smo i na Malom okruglom stolu na istu temu i o problemima djece i roditelja, kao i liječnika i drugog medicinskog osoblja u radu s oboljelom djecom. Susreli smo se s predstavnicima iz Ministarstva zdravstva i socijalne skrbi, hematolozima iz Hrvatske, te roditeljima - predstavnicima udruga Mreže Sanus, a primljeni smo i kod župana Splitsko–dalmatinske županije.

Planirani kamp na Bjelolasici za svjetski dan Astme na žalost nije realiziran zbog slabog interesa članova sekcije Astme kao i Reumatoidnog artritisa, dok se kasnije planirana predavanja nisu organizirala zbog nedostatka ljudskih resursa, a zbog prezauzetosti oko kupovine stana i organizacije koncerta OD SRCA HVALA.

Ugovor se uspješno produžio pod istim uvjetima s razlikom da je dopušteno korištenje bazena za sve članove udruge.
Na žalost niti u ovom djelu nismo zadovoljni odazivom članova, iako se od strane nekolicine članova bazen ipak gotovo redovito koristio.

U potpunosti ostvareno - svim članovima s potrebom za istim omogućen je besplatan autobusni prijevoz.

Dijelomično ostvareno, većinom zbog prezauzetosti vodstva udruge problemima oko pronalaženja adekvatnog stana i realizacije kupoprodaje istog.

Ostvareno koncertom zahvale „OD SRCA HVALA“, dubrovačkih klapa i klapa splitske regije, s razlikom da je isti realiziran slobodnim ulazom, kao zahvala sugrađanima na potpori tijekom petogodišnjeg rada udruge i projekta „Za stan kronično bolesnog djeteta“. Koncert je ipak imao i humanitarni karakter prikupljanjem dobrovoljnih priloga za djevojčicu Leonu Brboru koja se u Zagrebu liječi od teške bolesti, a kojom prilikom je udruga uplatila 4.000,00 Kn.

Većinom ostvareno. Sudjelovali smo u većini sadržaja i akcija uključujući i edukacije vezane za rad udruge, prikupljanje sredstava za rad itd.

Neostvareno. COB je na žalost u međuvremenu u potpunosti prestao s radom, u nedostatku prostora za rad, isključenih im telefona i nedostatka potpore od strane OB Dubrovnik. Ideju da kao potporu COBu omogućimo djelovanje iz prostora koordinacije udruga, još nismo razradili.

Ostvareno u potpunosti.
Razmatrajući problematiku načina financiranja i refundiranja dijela sredstava, odnosno održavanja sredstava, došli smo do zaključka da je potrebno pronaći financijskog stručnjaka koji će gore opisano uskladiti sa zakonom. Na žalost nismo naišli na očekivanu potporu, ali to ostavljamo kao prvi slijedeći prioritet.
Ostvareno kroz administratora koordinacije udruga Gordane Družić, a potrebnu opremu dobili smo donacijom tvrtke Dubrovnik-telekom.

    Dobijanje suglasnosti Ministarstva zdravstva i socijalne skrbi za prikupljanje i raspodijelu humanitarne pomoći, odnosno pružanje humanitarne pomoći u vidu smještaja obitelji u stan u Zagrebu, financijske pomoći i laičke psihosocijalne pomoći obiteljima oboljele djece.
 
Planirano i ostvareno u
2006-oj godini:

- Zapošljavanje osobe za rad u koordinaciji Udruga

- Rješavanje problema neplaćanja putnih troškova putem HZZO-a

- Prikupljanje iznosa u visini 300.000,00 kn za početak pregovora o kupnji stana

- Početak kvalitetnog rada sekcije reumatoidnog artritisa

- Obilježavanje datuma vezanih za rad Udruge

- Organiziranje humanitarnog koncerta

- Uključivanje većeg broja roditelja

- Ostalo

 

 

Planirano i ostvareno u 2006-oj godini

 

Ostvareno / Neostvareno :

Upućeno pitanje gosparu Brangjolici za dodjelu jednog djelatnika Grada ili zapošljavanje novog koji bi bio na raspolaganju svim udrugama koje djeluju u prostorima «barake» u O.B. Dubrovnik , nije urodilo plodom.Odgovor je glasio da Grad nije u mogućnosti tako nešto i napraviti.
Naš upit je i tada , a i danas (možda još i više danas , nakon svih ovih napisa po novinama) bio prijedlog za kvalitetnom kontrolom rada svih tih (naših) udruga , jer bi taj djelatnik osim svih poslova vezanih za svakodnevni posao (dopisi , izvodi , plaćanje računa i sl.) bili zaduženi za traženje kvalitetnih informacija o raznim donacijama , te pravovremenom obavještavanju udruga o istim. Za tako nešto bila bi potrena i edukacija , a kako Udruga Deša takve seminare i tečajeve održava , bio bi od strane udruga i upućen na ista. I dalje smatramo da bi to rješenje bilo korisno za svih , ali prije svega za još kvalitetniji rad svih udruga. Isto tako se nadamo da će se to pitanje jednog dana biti i riješeno , jer smatramo da niti jedna udruga nije u mogućnosti samstalno imati zaposlenika.

I dalje ostaje problem neplaćenih putnih troškova za većinu pacijenata koji odlaze na liječenje u Zagreb. Pokušali smo putem raznih dopisa na adrese HZZO-a u Područni ured Dubrovnik , Direkciju Zagreb , Ministarsvo zdravstva i socijalne skrbi iznijeti naš problem , ali smo svaki put naišli na zid nerazumjevanja.
Odgovor tih institucija glasi , svi pacijenti se upućuju u najbliži Klinički bolnički centar ukoliko je on ovlašten za obavljanje te djelatnosti. Tu nastaje problem.
Za reumatoidni artritis (mali pacijenti) moraju prosječno svaka dva mjeseca odlaziti na kontrole , a više puta i češće. U KBC Split postoji reumatološki odjel , ali ne postoji Pedijatar reumatolog. Zbog toga mi odlazimo na KBC Šalatu kog Pedijatra reumatologa dr. Lane Bukovac Tambić , gdje su sva djeca na liječenju i kontrolama od samog dijagnosticiranja bolesti.
Ali...
Još jedna nelogičnost sa kojom se susreću roditelji. Djeca oboljela od iste bolesti (identična dijagnoza) iz Splita , Šibenika , Zadra , Rijeke , Pule (da ne nabrajamo manja mjesta) odlaze u Zagreb na KBC Šalata kod dr. Bukovac Tambić uz plaćene putne troškove.
I o tom smo problemu izvjestili sve navedene institucije , a kod predstojnika Područni ured Dubrovnik , gospara Bariše Lulić bili i na razgovoru. Upućeni smo na direkciju , koja nas je ponovo odbila sa istim obrazloženjem kao i na početku.
Nadamo se da će se i to pitanje jednom (trajno) riješiti za nas.

Uloženi trud u akciji koja kontinuirano traje , višestruko se isplatio.Prikupljen je iznos od 234.145,08 kn uz napomenu da je u organizaciji Grada održan Dubrovački Božićni domjenak 21.prosinca 2006. na kojem smo preuzeli ček u visini od 400.000,00 kn koji do konca godine nisu uplaćeni. Stoga iznos koji smo smatrali potreban za početak pregovora o kupnji stana smo i više nego udvostručili. Za sve ovo moramo izraziti zahvalu svima koji su nam se pridružili na bilo koji način.

Za početak rada sekcije , prije svega bilo je potrebno evidentirati svu djecu koja boluju od artritisa. Uz održavanje mjesečnih sastanaka (svaki treći ponedjeljak u mjesecu) u prostorima Udruge , izneseni su razni prijedlozi o mogućem radu i poboljšanju. Kao jedan od prijedloga koji smo i realizirali je dobivanje termina na bazenu u suradnji sa Športskim objektima i to tri puta tjedno po sat vremena.

Za Međunarodni dan djece oboljele od malignih bolesti , posjetili smo Udrugu Sanus u Spliti i sa njima sudjelovali u obilježavanju istog , što se može vidjeti na našoj web stranici.
Tjedan svjesnosti obilježen je čisto simbolično , kao i Svjetski dan astme.
Dan artritisa nije obilježen nikakvom prigodnom akcijom , zbog prezauzetošću drugih akcija koje su se pripremale.

Kao i svake godine , kruna cijelog rada tijekom godine je organizacija humanitarnog koncerta u Revelinu. Ovaj je bio pod nazivom «SVI ZA STAN KRONIČNO BOLESNOJ DJECI» , na kojem su nastupile klape Cavtajke , Otok , Maskeron , Ragusavechhia , F.A. Linđo i gost klapa Cambi. U prekrasnom i prepunom Revelinu uprihodovano je nešto više od 42.000,00 kn.

Kao bitnu stvar koju smo htjeli i ostvariti bila je uključivanje većeg broja roditelja. To nismo uspijeli , ali moramo biti prezadovoljni angažmanom novopridošlih članova. Tu prije svih moramo naglasiti gospara Roberta Machieda i njegov angažman u svezi uređenja i održavanja web stranice , ali i svih ostalih koji su svojim radom i angažmanom doprinjeli kvalitetnom radu Udruge.
Moramo naglasiti da nismo ostali samo u okvirima sekcija(astma , celijakija i reumatoidni artritis) , nego nam pristupaju roditelji čija djeca boluju i od drugih bolesti (npr. cistična fibroza , razna maligna oboljenja , leukemija i drugo) , što pokazuje (nadamo se) kvalitetan rad , kao i potrebu stana u Zagrebu. Predpostavljamo da će broj članova nakon provedene revizije pasti na oko četrdeset , ali smo isto tako sigurni da će zbog već gore navedenog taj broj konstantno biti u porastu.

  • Organiziranje podjele darova djeci uz izvedbu predstave Kršćanskog centra Riječ života
  • Sudjelovanje na EMC festivalu u organizaciji Škole narodnog zdravlja Andrija Štampar
  • Otvaranje web stranice Udruge u listopadu
  • Uključivanje Članova – prijatelja putem web stranice
  • Kontinuirano sudjelovanje u medijima vezano za akciju kupnje stana , iz čega su i proistekli ovakvi rezultati
  • DUBROVAČKI BOŽIĆNI DOMJENAK , kao i mnogi drugi su prepoznali kvalitetan rad naše Udruge te nam se svojim angažmanom i donacijama pridružili.
 
Planirano i ostvareno u
2005-oj godini:

- Dobivanje prostora za rad

- Omasovljenje članstva

- Početak rada sekcije reumatoidnog artritisa

- Izrada razglednica suradnji sa Pedijatrijskim odjelom

- Ostvarivanje prava besplatnog abonamenta za djecu 6-18 god

- Revizija članstva

- Dobivanje stana u Zagrebu za potrebe roditelja

- Obilježavanje posebnih datuma

 
  

Planirano i ostvareno u 2005-oj godini

U suradnji sa O.B. Dubrovnik , COB-om i ostalim zainteresiranim udrugama dobijen je prostor u «baraci» pored udruge «Dva skalina».Prostor je bio u derutnom stanju i iziskivao je potpunu rekonstrukciju. Zajedno sa mr. Josipom Lopižićem – voditeljem COB-a i gosparom Ivom Svilokosom –pravnikom u bolnici, Zoran Jović predsjednik udruge imenovan je u radni tim koji je preuzeo kompletnu djelatnost oko sređivanja istog , za što je bio potreban veliki i dugotrajan napor. Radove je izvela tvrtka Mipp comerce , a prostor je opremljen putem tvrtke Jarak d.o.o. Financijsku konstrukciju svih građevinskih radova su zatvorili Grad Dubrovnik sa 72.000,00 kn i županija Dubrovačko neretvanska sa 17.000,00 kn. Namještaj u potpunosti su platile udruge koje participiraju u korištenju prostora , pa tako i naša Udruga sa 5.033,00 kn. Prostori su klimatizirani putem donacije tvrtke PGM Ragusa. Wustenrot stambena štedionica je našoj Udruzi donirala rabljeno računalo, kompjuter kojeg smo staviti u prostor. Hrvatska televizija – emisija Dobro jutro Hrvatska nam je donirala televiziju koju smo također stavili na raspolaganje svim korisnicima prostora. Naša Udruga je dodatno sudjelovala kupnjom koševa za smeće, koša za kišobrane, inicijalnom kupovinom toaletnog papira i papirnatih ručnika te vreća za smeće. Također smo kupnjom cjelokupnog pića (bezalkohola pića) doprinjeli u svečanom otvaranju prostora 05.05.2005.
Udruga koristi prostor svaki ponedjeljak u vremenu od 16.00 – 18.00 sati. Ukoliko netko od članova ima želju i potrebu za radom u prostorima Udruge tijjekom jutarnjih sati, bilo bi neophodno odrediti termin (po mogućnosti stalni) , kako bismo od kordinacije udruga i COB-a za to dobili i odobrenje.
Po ovoj točki nismo uopće napredovali, dapače otišli smo i korak natrag, ali na način da su članovi sekcije dijabetesa koji su osnovali samostalnu Udrugu «Slatki život» sa krajem 2005.godine prestali biti članovi naše Udruge. Kao novopridošli članovi su uglavnom djeca oboljela od teških bolesti, koji po definiciji nebi pripadali našoj Udruzi. Međutim kako i sami znamo kako je teško ostvariti neka prava kao pojedinac i uopće se snaći u novonastalim situacijam u borbi s bolesti, pružili smo im ruku prijateljstva. Nadamo se da će ova godina po tom pitanju biti kvalitetnija, iako bi voljeli da se ne ukaže potreba za niti jednim novim članom, jer bi to značilo da i nema novooboljelih.
Iako simbolično , ipak smo uspjeli organizirati sekciju. Članovi te sekcije su se tijekom godine susreli sa velikom problemima, a to je u više navrata odbijanje nadoknade putnih troškova za kontrole u Zagreb na KBC Šalata gdje se djeca liječe i odlaze na kontrole. Objašnjenje komisije da djeca mogu kontrole obavljati u najbližem KBC-u , a to je Split , makar u njemu ne postoji Pedijatar – reumatolog. Do sada uloženi veliki napori, na žalost nisu dali odgovarajuće rezultate, makar smo svi mi u jednom trenutku dio tih troškova, individualno se snalazeći, uspjeli refundirati preko tog istog zavoda.
U suradnji sa Pedijatrijskim odjelom smo se povodom nominacije istog od strane Društva »Naša djeca« za prestižno imenovanje »Dječji odjel – prijatelj djece«, odlučili za izradu čestitki sa motivima slika koje se nalaze na Pedijatrijskom odjelu, a koje su darovale naše poznate i priznate slikarice. Čestitke su se dijelile kap pokloni i ispred Udruge i ispred odjela, ali su se i prodavale na odjelu. Ukupan prihod od prodaje istih je ustupljen odjelu za nabavku njima potrebnih sitnica u dječjoj igraonici. I ta sitnica je doprinjela u dobivanju prestižnog naslova, a kao konačnica je i dobivanje Povelje Gradu Dubrovniku »Grad Dubrovnik – prijatelj djece«, tako da smo i mi kao Udruga svojim skromnim doprinosom ugrađeni u sve te uspjehe, na što smo posebno ponosni. Za izradu istih Udruga je participirala sa 4.270,00 kn.
U 2005-toj godini svi članovi – djeca u dobi od 6 – 18 godina su ostvarila pravo na besplatan abonamenat, koji je omogućen preko Odjela za kulturu i društvene djelatnosti Grada Dubrovnika. Moramo napomenuti da Udruga nije ovo pravo tražila za članove sekcije dijabetes, jer su ona to pravo ostvarili putem matične udruge »Slatki život«.
Uplata članarina je apsolutno nezadovoljavajuća , mada ona nije presudna za rad Udruge. U 2005 godini je uplaćeno na ime članarine SAMO 300,00 kn. Obzirom da ona iznosi 50,00 kn godišnje, to nebi smjelo predstavljati problem. Na reviziji članstva nismo jako ni inzistirali , kako ne bismo radili dupli posao , stoga što je koncem godine članovima sekcije dijabetes prestalo članstvo.

Na inicijativu dr. Radonić, pokrenuta je inicijativa dobivanja na korištenje, stana u Zagrebu za potrebe roditelja dok su djeca na liječenju i kontrolama. Dobrotom tvrtke Stanograd – graditeljsko stambene zadruge i njenog Upravitelja gospara Zvonimira Škegra, a podsredstvom O.B.Dubrovnik – Pedijatrijskog odjela i Udruge »Hrvatska žena«, stan smo dobili na korištenje na godinu dana. Ugovor je istekao 22.03.2005 godine, ali smo ga uspjeli obnoviti do 31.12.2007 godine, a do kada bismo trebali prikupiti novac za kupnju istog. Nadamo se da će svi biti angažirani po tom pitanju, jer se stan pokazao kao nešto veliko i dragocjeno svim roditeljima koji su ga i koristili. Roditelji nisu participirali u troškovima, jer je stan bez najamnine, a mjesečne režije su ispod 1.000,00 kn, pa je Udruga preuzela na sebe sve troškove. Ovdje moramo pohvaliti neke obitelji, koje su tijekom svojih boravaka u više navrata, prema stanu se ophodile kao prema vlastitom i otklonila par sitnih nepravilnosti i obavili manje neophodne popravke. Stan je opremljen u potpunosti svim potrebnim za stanovanje.

Kao posebnu zahvalu, moramo spomenuti tvrtku Spiona na čelu sa gosparom Đurom Lonzom, koji nam je donirao u naravi sve potrebno: od posteljine, krpa, deka, kušina, šugamana i sl. u trenutku dobivanja stana i tvrtku Tommy na čelu sa voditeljicom Sanjom Komazin koja nam je donirala nepokvarljivu hranu i proizvode za potrebe djece i roditelja. Tijekom godine na račun Udruge smo promjenili tj. kupili novi frižider. Za opremanje stana utrošeno je 5.243,00 kn, a za režije je utrošeno 5.876,00 kn.

I na kraju, moramo dodati još pokoju sitnicu, a to su :

- 10. – 17. travnja obilježen je «Tjedan svjesnosti o celijakiji».
- 03. svibnja obilježen je Svjetski dan astme uz podršku i suradnju P.K. Jug, V.K.Jug, Pedijatrijskog odjela O.B.Dubrovnik i predstavništva tvrtke GlaxoSmithKline.
- 05. svibnja obilježen je dan COBA-a, gdje su bivši župan gospar Ivan Šprlje i gradonačelnica gospođa Dubravka Šuica svečano i otvorili radove na prostoru udruga.
- 17. prosinca održavanje humanitarnog koncerta pod nazivom «Prvi korak za stan», kojim smo i započelu akciju prikupljanja sredstava za kupnju stan, ali koji nam zbog vremenskih neprilika nije ispunio očekivanja kako financijski, tako i marketinški tj. reakcijom publike.

Na kraju smatramo da smo napravili jako dobar posao i da će nam 2005 godina biti zlatna godina naše Udruge. Stoga još jednom izražavamo zahvalnost svima koji su na bilo koji način doprinjeli radu naše Udruge.